Roterdamas osta, sekojot pasaules tendencēm, pakāpeniski atstāj pilsētas centru un pārvietojas tuvāk jūrai, atstājot aiz sevis brīvas teritorijas Roterdamas tālākai attīstībai. Bijušās ostas mākslīgi veidotā Heijplaat sala no pašiem tās pirmsākumiem ir kalpojusi kā multimodāls transporta punkts. Projekts risina arī turpmākās salas attīstības iespējas no ilgtspējīgas mobilitātes viedokļa. Tiek apskatītas divas mobilitātes galējības: minimāla un maksimāla mobilitāte un vadoties no tām noteiktas transportēšanas metodes un potenciālo salas iedzīvotāju mērķauditorijas. Apvienojot abas mobilitātes galējības ir radīts kombinētās mobilitātes scenārijs ar no tā izrietošo salas pilsētbūvniecisko struktūru un arhitektūru. Tiek isinātas salas īstermiņa un ilgtermiņa attīstības iespējas.
Autori: Didzis Jaunzems, Alina Batischeva, Caroline Giezeman, Sun-Min Jun, Bogdan Mihai Matresu, Matti Pirttimäki